tisdag, oktober 27, 2020

Dagar går....

 och detta är sista veckan jag är hemma på sjukledigt. Känns bra att återgå till ett normalt liv 😊 Ytterligare en vecka att vänta så får jag återuppta gympa om det ens före kommer i dessa tider 🤔 Men jag får i alla fall göra mer än promenera... Märker att konditionen fort blir sämre av att nöta på sofflocket 🙈

I lördags träffade jag äntligen syster o hennes familj ❤️ utomhus på deras villa. Mamma, dottern o lilleman var också där och jag o storebror. Vi promenerade iväg till en ute paviljong där vi avnjöt våra medhavda picknickar. Alla satt på långa avstånd. 
Tillbaka vid villan gjorde vi upp öppen eld och grillade korv. Det var endast lilleman och Tibbe som hade svårt med avståndet.... Båda ville mysa på det gamla fårskinnet jag köpte då dottern var liten 💕 Storebror som hatar friluftsliv tyckte även han att det var en riktigt fin dag, så man märker att denna eländiga isolering tär på alla 😔
På söndagen kom dottern och lilleman över en sväng och jag frågade om vi skulle åka till vår östra grann kommun till ett frilufts centrum där. En plats jag aldrig besökt förr. Vi tog med varm glögg och kärleksmums och for iväg. 
Där fanns stigar att gå i massor, bara att välja långa eller korta. Vi tog en kortare variant. Passade mej bra och även att ha med barnvagnen. 
Igår var vi ner till villa Sjöstrand och kikade över att allt var okej. På bilden är det vårt bastu projekt som syns. 
Det finns mycket jobb men just nu är det bara att vänta på att jag ska få göra något i övrigt är det bara att ta det lugnt. 

Ha det gött alla! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar