lördag, oktober 03, 2020

Gör ett nytt försök....

 

med den nya tekniken 😊 Vaknade upp till en vacker soluppgång 😍 Det har varit en otroligt fin dag. Mitt barnbarn blev 3 månader idag ❤️

Själv har jag och Tibbe bara tagit det lugnt och njutit av det fina höst vädret på villa Sjöstrand ❤️ Perfekt höst väder, vackra bilder 😍 Det går att sätta punkt där men om jag fortsätter är sanningen den att jag är sjukskriven pga en gyn operation jag var på i måndags. Jag kan inte sitta, jag lever på värkmedicin o jag gråter vid toa besöken. Men det blir BRA. 
Jag tänker tillbaka på pappas tuffa operation ifjol och alla andra som går genom liknande saker och inte vet hur det blir. Därför har jag varje dag varit ut en liten stund, tittat på allt som är vackert (fotograferat för mej själv) men också doftat på de härliga höstdofterna. Det är fantastiskt att leva. Man gråter en stund sen njuter man lite igen 🤣
Må gott alla ❣️

1 kommentar:

  1. Massa krya på dig. Du gör helt rätt i att gråta, tänka, beundra... ❤️

    SvaraRadera