söndag, juli 14, 2019

Vilken helg.....

och tiden går fort då man har roligt 😍
Igår lördag kom jag ut på årets första cykeltur 👍🏻
Och så fick jag ett ryck att bjuda kaffegäster bara sådär!
Blev inte 7 sorters kakor utan köpta kakor,
men så roligt att träffas och umgås ❤️
Idag följde lillebror med mej till Sälgrund ❤️
Med på turen ut då vi for var en kvinna som varit där
som barn för hennes far hade varit lotsare.
Det var så intressant att få ta del av hennes berättelser!
Och i år fick vi gå opp i fyren, dock inte in där linsen finns
av säkerhets skäl! Men vi såg ju ändå ut från fönstren i trappan 😍
Och vi gick naturstigen också 😍
Väl tillbaka på villa Sjöstrand bjöds det på 3 rätters middag 😍
Maken hade fått i present av dottern och sambo då han fyllde...
Han fick välja plats och dag och middags alternativ...
Förrätten var råkaka med kaviar
Varmrätten grillad lövbiff med hemma gjord vitlökssmör
sallad med grillad citron pressad över och grillad fetaost och nypotatis.
Efterrätt kladdkaka med glass och jordgubbssås av egna jordgubbar 😋

Jag är så MÄTT, NÖJD och LYCKLIG med min helg ❤️

Ha det gött alla 🥰

2 kommentarer:

  1. Låter verkligen som du haft en toppen helg!!! Och det är du väl värd.
    Mums det vattnas i munnen på mig av den 3 rätters middagen alltså ��
    Ha det bra!

    SvaraRadera
  2. Låter som en helt underbar helg! Å vilken lyx med en sådan tre tätters! Ha en fortsatt trevlig semester!

    SvaraRadera