tisdag, juli 09, 2019

Maken satte in....

sängen i plåtis och frågade om vi skulle åka?!
Jag hade ett önskemål att få söka upp....
Åbacka hängbro som går över Perho å!
Den var så fin som jag hade föreställt mej 😍
Men det var lite ett äventyr att hitta den för
någon exakt adress hittade jag inte...
Och från den sidan vi kom fanns heller ingen 
parkering för bilen så vi fick tillstånd att parkera på
en gård och promenera iväg längs stigen 👍🏻
Efteråt åkte vi till Seljesåsen och där hade dom tjärdals vecka,
så efteråt luktade det tjära om oss 😊
Intressant var det och otroligt vacker plats är ju Seljesåsen 😍
Men nu är det dags att ta natt på denna fina camping vid Sexsjön 😊

Ha det gött ni andra också!

1 kommentar:

  1. Ser härligt ut med hängbron, men jag vet inte om jag skulle våga mig över 😄. Säljes lär vara en vacker platts, själv har jag aldrig besökt den. Men min yngsta dotter har varit där på lägerskola för längesedan. Då var min man med 😊. Ha en fortsatt trevlig semester!

    SvaraRadera