torsdag, juli 04, 2019

Dottern ringde....

och undrade hur semestern är....
Jo då, svarade jag, det har varit riktigt bra dagar!
Fast idag har jag läidon (uttråkad)
Och hon sa... det gick en halv vecka!!
Vad gick en halv vecka? Undrade jag.
DU klarade en halv veckas semester innan du
nämnde att DU har tråkigt!!!
Njä, försvarade jag mej....det är bara idag...🤔

Igår var en rolig dag då packade jag kånken
och for på picknick med prinsen och 
pyjamashjältarna 🥰

Ikväll fick lillebror besök från Åland, 
förra helgen från Pargas.
Vad roligt att de träffas och söker upp
varandra på sommarlovet också!
Pargas killen var hit ifjol också och det 
var trevligt att träffa honom igen 😊

Må gott alla! ❤️

1 kommentar:

  1. Skrattar åt dotterns komentar! Så klart man kan få tråkigt ibland även om man har semester. Härligt att få långväga gäster och sonens skolkompis på besök. Visar ju att de gillar att umgås även privat.
    Ha en god fortsättning på semestern!

    SvaraRadera