tisdag, juli 23, 2019

Tusen Tack till

makens systers man som räddade min dator ❤️
Förra veckan bestod av en blandning av begravning,
att umgås och bara vara 😍
Och värmen kom till helgen 😍
Det var en så fin söndag på villan med många 
trevliga människor!
Sjön låg så spegelblank att på kvällen bara måste vi
ut på en tur med vår lilla båt!
Men nu har vi ny vecka med nya möjligheter och den 
startade vi med en lunch i växthusrestaurangen!
Jag tyckte tomat och gurkglass till efterrätt var jätte gott!
Efteråt tog maken och jag plåtis och åkte söderut...
Vi har nu övernattat på en camping i Pargas och i en
mycket klippig och kuperad terräng 👍🏻
Så vackert då man själv bor i landets plattaste del 😂

Ha det gött alla finisar,
vi skall packa ihop och bege oss vidare ut på skärgårdsöarna!


1 kommentar:

  1. Nä va kul att ni varit ut med båten. Vi har bara varit ut en ända tur med vår i år��Så fint på sjön nu då värmen kommit.
    Mums för växthusrestaurangen, jag minns inte när jag senast åt där, det är nog många många år sen.
    Kul med att träffas å umgås och tummen upp för datorn ��
    Och SUPER fint och härligt att ni åkte iväg med plåtis ❤️
    Ha det fortsatt bra!
    Kram

    SvaraRadera