onsdag, april 04, 2018

Igår skrev jag...

Mitt mål för dagen är att må lite bättre än vad jag görs just nu 😊
Samtidigt som jag skrev plinga det i min telefon och
dottern undrade om jag var ledig igår?!
Eftersom båda var lediga och solen sken så underbart 😎 
så...
träffades vi på Vargberget med hundarna för att 
ta en vandring i den fina terrängen!
Dottern och Siri vågade upp i utsiktstornet!
Medan vissa andra stannade tryggt nere på marken 😂 
Men denna bild tog dottern uppe i tornet så jag kan tänka mej
att om man vågat upp och haft med kikaren hade man sett långt!
Kanske till och med centrum?!
Vem vet, den modige får ta reda på det 😉 
På kvällen åkte jag o maken till torpet och hämtade ved.
Det har gått mycket ved åt i vintern då det varit kallt.
Vid torpet var det så soligt och fint!
Och denna plats är verkligen en av de vackraste på jorden.
Den skulle bara behöva få lite mer kärlek och omsorg än
vad vi har tid med, för nu börjar allt förfalla tycker jag...
Och så fick jag paprika plantor av väninnan igår 💖
Inget går upp emot de egna grönsakerna.
 
Så, jag uppnådde mitt mål för gårdagen....
Värken hoppade inte ur kroppen på mej men...
jag mådde mycket bättre då jag gick o la mej igår än 
när jag steg upp 😊 
 
Ha det gött! 

1 kommentar:

  1. Jag hoppas du mår bättre nu! Det är så jobbigt när man måst må dåligt. Ser ut som ni hade en härlig dag tillsammans på Vargberget dottern, hundarna och du. Ett ställe jag besöker allt för sällan nu mera. Å vilken utsikt från utsikts tornet! Paprika plantor låter spännande! Det har jag aldrig prövat. Allt gott till dej!7

    SvaraRadera