söndag, januari 21, 2018

Veckan har gått alldeles fort....

och även om det känns som jag inte gjort någonting...
så har helgen varit intensiv och trevlig 💖
Syster undrade om vi kunde ha tacokväll fredagskvällen
och jag tyckte de kunde komma till oss eftersom det är
länge sen sist. 😍
Det var så trevligt att träffas, tyvärr blir det 
alldeles för sällan! 
På lördagen sken solen så underbart att jag bara måste få 
komma ut! Med -12 grader och knarr under skorna tog
hundarna och jag en riktigt långpromenad.
Väl hemma igen så fick vi besök av dottern och Siri.
Hennes sambo var i skogen och röjde och jag passade på
att följa med henne och Siri och se hur det går till 😊
Siri tröttnade aldrig på att springa och hämta pinnar,
man får kasta hur länge som helst med henne..
Tibbe var också med men han vägrade gå i skogen,
han satte sej på fötterna och så fick jag bära honom 😂
Sen åkte vi hem och fixade middagen och mina föräldrar 
kom och åt med oss och ungdomarna 😍
 Vädret var lika underbart soligt och fint idag
och det är så skönt att äntligen få sol!
Efter promenaden tyckte Tilda och Tibbe att de kunde 
få en bit av söndagsmiddagen...
Ungdomarna kom och åt med oss och sen åkte vi alla
på revyn och skrattade och trimmade magmusklerna 😂

Det kunde inte blivit ett bättre avslut på semestern!

Imorgon är det en ny vecka med nya möjligheter...
Trevlig vecka allihopa!

2 kommentarer:

  1. Tack för senast, det var så gott med maten :)
    Saknar Stella, hon var så fin! Säkert saknar Tilda henne också...
    Ja ny vecka med nya möjligheter...Tummen upp för det!

    SvaraRadera
  2. Verkar som om du fick en härlig avslutning på semestern. Vädret har ju verkligen varit härligt den senaste tiden. Men nu är det slut på det. Nu blev det tö med slask väder. Ha en bra vecka i alla fall!


    SvaraRadera