söndag, januari 01, 2017

God fortsättning på nya året.......

en på jobbet sa att det blir ett framgångsrikt år
då man jobbar årets första dag!
Och just i år väljer jag att tro på det! 
(Eftersom jag jobbat idag 😜 )

Men jag hoppas av hela mitt hjärta att det blir ett bra år,
på alla sätt och vis och för alla människor! 💖

Julen kom och gick med fart...
I en blandning av jobb, familjen och god mat 💕
Och att vara utan snö börjar också snart bli en vana 😢
kanske är det just därför jag av hela mitt hjärta längtade
efter ett nytt år och att få gå mot ljusare tider igen!

Nu önskar jag alla er som kikar in ett
Lyckosamt Gott Nytt År 2017! 💥 

3 kommentarer:

  1. I natt kom lite snö så det bådar ju gott för det nya året ☺. Nu går vi ju mot ljusare tider och som jag sa till familjen snart ställer vi om klockan till sommartid 🤗. Tiden går ju så fort! Önskar er ett härligt år med sköna stunder!

    SvaraRadera
  2. Och Gott Nytt År till er med!här fick barnen kälkar å dylikt så de väntar också på snön men inte som oss för ljuset.haha
    För min del kunde vi lika gärna hoppa fram till maj nu,då julen å nyåret är över då tyckte jag att nu kan vi börja far å städa upp på vilja.
    Ha det bra kram!!!

    SvaraRadera
  3. Titta det snöar, titta det snöar...allting blir vitt, vitt, vitt....Oj, vad jag myser och mår, snart får jag skotta ;)
    Gott Nytt År till Er med!

    SvaraRadera