måndag, januari 30, 2017

Dag 1....

måste jag ju verkligen erkänna att
jag ångrade att jag skulle testa denna bok.
Mitt morgon humör är inte det bästa...
Och ägg och bacon klarar jag inte av på morgonen...
Så det blev 2 kokta ägg och kaffe 😊

Lunchen var grekiskt sallad...
men jag hade inga oliver hemma och skippade löken,
så blev det tonfisk sallad i stället 😆
Och måste man dricka vatten ur vinglas?
Nej tack och lov är det frivilligt,
men jag känner för lite de lux känsla ibland 😆 
som att använda lite parfym en ledig dag
fast jag bara är hemma och dammsuger 😊 

Till middag var det sallad och köttfärsbiffar...
som medtogs i matlåda till jobbet 😌

Få se vad morgon dagen bjuder på....

2 kommentarer:

  1. Maten ser god ut i allafall! Sen är det ju klart att man skall lyxa till det ibland. Vardags lyx gör ju livet lite härligare ☺.
    Modigt av dej att prova, jag skulle inte ha tålamod. Lycka till!
    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Åh så gott det ser ut, nu blir jag hungrig....Fint med vinglas även till vardags...

    SvaraRadera