torsdag, juli 12, 2012

Jag har fått den efterlängtade....

Sjalen!
Och med härliga volanger i kanten!
Precis vad jag önskat!
som jag snubblade över tidigare.
Min mamma var inloggad på skype just då och jag skrev till henne
att jag hittat den perfekta sjalen som jag bara vill ha!!
Hon skrev, jag vet vilken det är...
öh...
för säkerhets skull skickade jag över länken till henne..
och hon svarade...ja det var den, jag visste då jag såg den att du skulle vilja ha den!

Skrattandes kan jag konstatera att man är förälder hela livet,
min mamma vet ännu idag vad jag vill ha! :)

Tack snälla du!
Och Tack till alla snälla människor som delar med sej av sina mönster!
Ha en riktigt skön dag allesammans!



3 kommentarer:

  1. Va fin den e!Som jag sagt många ggr förr,bra med en mamma som kan handarbeta!//Anette

    SvaraRadera
  2. Oj shit va snygg den blev.Och helt klart du!
    Bra med mammor.

    SvaraRadera
  3. Anette, ja visst e det!

    Anki, dottern säger o du med ditt flurr och flurr och volanger....
    Så sa hon då jag titta på nå fina lakan med volanger...

    SvaraRadera