lördag, juli 21, 2012

Hemma igen...

efter en natt på Yyteris camping!
Här brukade jag också vara och tälta i min ungdom,
och det är helt otroligt att det finns en sådan sandstrand bara ca120 km bort..
Vi bara måste ta en kvällspromenad barfota i sanden innan vi gick o la oss.
Ja, killarna hoppade i och tog ännu ett dopp...
(Och jag tog årets första dopp tidigare på dan, säger allt om denna sommar, brr...)
Tidigare i veckan var jag o barnen på tivoli,
och fick bland annat se en man som balanserade på lina.
Skickligt!
Nästan så man kan tro vi har semester så mycket som vi kör runt...
Riktigt så är det ju inte,
men ibland måste man kunna prioritera bort tråkiga saker som
städning och fönster tvätt och sånt i förmån för roligare saker.
Det påminner mej om att jag inte tvättat några mattor ännu i år...

Hur som helst, solen skiner, grillen är tänd
och jag skall gå och mysa med de mina :)

Ha en skön lördagkväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar