lördag, maj 12, 2012

Så här tjusiga gossar...

for iväg på klassfest igårkväll.
Jag riktigt myser över store brors klädval. Trodde aldrig jag skulle få en läderjacka på honom för att inte snacka om de färgglada detaljerna nerpå jeansbyxorna. Härligt!
Affärerna är fulla med härliga pojk kläder just nu och jag gillar att det är färg på dem!
Dock kunde inte storebror sträcka sej så långt som att välja blå, gröna eller andra färg glada jeans. Lille bror har varit lite för sin tid för han har gått i sådanna flera år nu.
Men då storebrors kompis kom via och hämta dem så hade han blåa jeans och storebrors kompis som kom med hit över natten har lila jeans. Super härligt, säger jag! Äntligen färgglada killar! :)
Nåja, en svart läderjacka är ju inte precis färg glad, men...

Gissa vem som myser mest på fotot???
Jo den lille, för han behövde inga kläder men ville också ha läderjacka och nya byxor.
Och tur då att far i huset var med för en gångs skull,
för han menade att nu är läget så att vi har 2 söner och den lille kan väl inte behöva gå i ärvda hela tiden? Han måste ju få nya någon gång?!

Nu är en ny dag med nya möjligheter och 4 gossar sitter som bäst runt frukostbordet och snackar hemlisar :)

Ha en fin lördag ni också!

4 kommentarer:

  1. Men storebror har ju blåa jeans på sig?! Läste jag fel nu...
    Dom är jätte härliga killar och varje dag efter jag sett dem på "lunch" får man ett såndär stick i bröstet och stoltheten pyser över...detdär var mina systersöner =)
    Ha en fin lördag och super super coolt med läderjacka tycker jag!
    Ses snart!

    SvaraRadera
  2. Riktigt snygga killar!Hoppas dom hade kul på festet!//Anette

    SvaraRadera
  3. Anki, jag menade inte sådanna blå. Jag menade sådanna där knallblå som inte är jeans blå, råddigt....

    Anette, nä festen var tråkig de flesta hade ju tittat på ishockey.... ;)

    SvaraRadera
  4. nå e man nu allti cool nå. He je män stajl att ha läder jack o färgglada kläder ;)

    SvaraRadera