lördag, februari 25, 2012

Nu har jag inte hunnit uppdatera igen....

ibland är det så mycket som händer på en och samma gång!

Vi har firat att min kära far fyllt 60 år i torsdags, eller familjen åt tårta medan jag prioriterade att åka och lyssna på en föreläsning med Fredrik Paulun.
Och min kära dotter fick körkort på morfars födelsedag.
Men ikväll åker vi ut och firar 60 åringen och 18 åringen jag och mina syskon.

I källaren har bastun förvandlats till torkrum för tvätten och naturligtvis har min underbara man hittat den perfekta lösningen för mej. Jag ville inte ha flera skruvar inskruvad i vår nya bastu och jag ville inte ha tätt avstånd mellan linorna, så min man hittade den perfekta lösningen =)

Nu undrar dottern om jag vill komma med ut och provköra hennes Mazda som hon fick i födelsedagspresent av sin pappa, och sen är det dags att börja damma av finkläderna inför kvällen.

Ha en skön lördagskväll ni andra också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar