lördag, februari 11, 2012

Att jag gillar överraskningar är ingen överraskning!

Har du ljust nalle garn i din garnkista undrade min mor?
Japp, jag har vita nystan, du kan ta dem sa jag.
Nästa gång jag träffade henne fick jag helt underbara "benvärmare" och handledsvärmare.
Band att knyta i fick jag köpa och välja själv, jag föll för linneband. Tyckte de passade mot yllegarn och mina favorit stövlar.
Nu känner jag mej fin ifall någon undrar ;)
Jag älskar dessutom mina Merrell stövlar som jag köpte ifjol.
Jag är verkligen inte släkt med min mor, syster eller min dotter när det gäller skor och handväskor.
Dom hittar snygga skor och väskor hela tiden, jag hittar de som känns perfekt på mej väldigt sällan och då gäller det att slå till och köpa.
Nu kommer en liten gäst som ska övernatta hos moster inatt så nu måste jag sluta.

Ha en skön lördag ni också!

5 kommentarer:

  1. Nä men gud va snygga!Ja lyckliga du som har en mor som stickar!Å stickar de du gillar!//Anette

    SvaraRadera
  2. Vad fint det blev; de passar jättebra till dina stövlar, banden och snörena i skorna är ju i samma färgnyans å....*ler* åt det andra, hi, hi...vem släktar dom månne ;) Ha så gott med lillbusen;) / mor

    SvaraRadera
  3. VA??? köpa skor och väskor?! Jag??? nä eller ja du menar de 500 paren i min garderob som jag gömt undan för jag har INTE sko mani....hehe
    Mammas fäil!ho e först i ordningen!!!!
    skämt å sido.super tjusiga blev ben å handleds värmarna.och jag ÄLSKAR dina skor!helt underbara!
    nåå mammas lille-O saknar honom redan! M sa att E sa inget om sms bara ringandet ;)
    Hoppas det går bra ikväll!
    ha det bra och tusen tack att du ställer upp! Kram
    /syster som INTE har sko mani ;)

    SvaraRadera
  4. Jag visste faktiskt att du skulle få såna ;) Har själv ett par vita benmuddar som en kollega stickat till mig, men jag valde svarta band.

    Bravo till att ni hållit ut med ert projekt! Imponerande!

    Ha en fin vändag!

    SvaraRadera