tisdag, juli 05, 2011

Härliga sommar....

Rypsfält     
Rypsen blommar så härligt utanför vårt hus nu!
Sommaren är som bäst nu, hur ska man hinna njuta för fullt av allt det härliga?!

Fotbollskillar!
Killarna avslutade simskolan i lördags och började i fotbolls skola idag!
Jag tyckte att dom fick så vackra fotbollströjor och fotbollar i år, så dom behövde få komma med på bild.
Både tröja och boll var orange, riktigt pigg färg. Härligt!


Kvällen avslutade vi på balkongen, lillebror hade bjudit in till saftparty! Men tack o lov serverades kaffe också ;) och jordgubbar med vispgrädde, MUMS!
Balkongen har nu fått möbler och räcket har blivit målat, så lillebror tyckte vi skull viga in det med saftparty.
Och det gjorde vi trots att solen inte riktigt ville vara med idag. Men det finns ju inget dåligt väder, bara dåliga kläder.
Men mer om balkongen en ny dag! Jag kommer ännu inte riktigt sams med bloggens nya finesser, med det får bli någon ny dags bekymmer. Nu skall vi passa på och njuta av sommaren!
Jag hinner nog sitta inne då hösten kommer emot och lära mej hur det fungerar.
Ha en skön vecka alla!
Och klockan har som vanligt passerat midnatt och en ny dag tar sin början. Inte alls konstigt att jag är vaken, jag skulle ta en liten power nap ikväll men kom att sova skönt en hel timme så nu straffar det sej.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar