måndag, juni 27, 2011

Jag kan inte släppa det!





Jag måste testa igen! Jag blir så irriterad över att jag inte behärskar nya finesser!!
Sånt kan förfölja ens tankar under hela natten ;)
Var på en villa igår, jag vågade doppa fötterna. Storebror avvaktar men minstingen hoppade i!
Hur fick jag in de bilderna nu??
Och dom andra bilderna vill inte komma in!!
Suck, måste se om syster yster kan förklara detta imorgon! 
Nu är det dags att gå ut och skingra tankarna i växthuset!
Varför ska nya saker vara så krångliga att lära sej?? 
Det har väl inget med åldern att göra hoppas jag....

1 kommentar:

  1. Ja, mycket tid går åt till att fundera, tänka och prova. Och misslyckas! Ändå så lyckas det också ibland och då får man känna sig ännu mer stolt.
    Hoppas växthuset gav dig peppande näring/barbro.

    SvaraRadera