söndag, juni 26, 2011

Hoppas ni alla haft en trevlig midsommar!

Dottern på väg till midsommardansen!
Jag har uppdaterat min blogg med nya finesser! Nu förstår jag inte ett skit av detta, hade flera bilder jag ville sätta in ikväll men får det inte att funka som jag vill!
Kan inte sitta här hela natten så jag får fortsätta en ny dag.
Vi har i alla fall haft en härlig midsommarhelg, mest har vi ätit gott vid andras bord ;).


Dottern ville ha en blomsterkrans i håret då hon skulle ut, tyvärr finns det inte lika många vilda blommor idag som då jag var barn (tycker jag). Så det blev att köpa en rosbukett och sen fylla på med "vilda" blommor.
Inte som då jag var barn, men dottern var nöjd.
Det var lite sista minuten också då den skulle göras eftersom vi varit borta på dagen och kom hem en stund före hon skulle iväg.


Hoppas ni andra också haft en trevlig midsommar!
Och en skön kommande vecka önskar jag er alla oberoende om ni har semester eller ska i jobb imorgon!


3 kommentarer:

  1. Åh,jag tyckte hon va såå fin i sin krans!STORT TACK för hjälpen jag/vi fick i lördags!!Å alla tyckte tårtan va supergod!///Anette

    SvaraRadera
  2. Anette, det är sånt vänner gör för varandra. Du har gjort det många gånger för mej! Hoppas bara ingen hittade Tibbe hår i tårtan ;)

    SvaraRadera
  3. Vad fin hon är i kransen :) //mor

    SvaraRadera