fredag, april 01, 2011

Nu känns det pirrigt....

idag blir det magnetröntgen
eftersom läkaren tror det kan vara diskbråck.
Själv hoppas jag dom säger Du inbillar dej,

Gå hem och jobba som f*n så ska du se det ordnar sej!
Viktigt med positiv tänkande ;)

Efter att ha talat med min bror igår blev jag ännu mer nervös.
Jag trodde det skulle gå snabbt, som vanlig röntgen.
Nu fick jag intrycket av att jag ligger i en tunna som låter som en tvättmaskin

medan Mozart dundrar i mina öron.

Jag blir stressas av klassisk musik,
undras om jag kan ta med lillebrors Bamse cd in och lyssna på den?!


Och så glömde jag säga till barnen att det är 1 april idag,
Stackarna vad kompisarna ska hinna ljuga för dem!

3 kommentarer:

  1. hahaha *viker mig dubbelt* du skriver så bra!!!å kul!
    Det kommer att gå super bra ska du se!!!
    Oj ska jag messa dem så de inte går på allt?!
    Ha en fin dag nu!
    // Syster!

    SvaraRadera
  2. Syster, det är nog för sent! Och telefonerna lämnar dom in åt lärarna då dom börjar på morgon (tack och lov!) //torparmaja

    SvaraRadera
  3. Hoppas det gick bra i tunneln för dig!
    Hoppas också på ett positivt resultat.

    SvaraRadera