onsdag, april 20, 2011

Snart Påsk!

























Igår hade vi en riktigt solig och fin vår dag, så jag planterade ut påskliljor i en gammal zinkhink. Läste att dom blommar längre om det är svalt och att dom klarar temperaturen ner till -10 grader.
Lillebror titta undrande på mej och undra vilken fågel som skall rymmas in i den lilla fågelholken?
Naturligtvis ingen, men den var så söt där den stod i affären att jag inte kunde motstå att köpa den.
Idag regnar det lite smått och jag hoppas det tar den sista snön med sej! Fotbollsmålet har blivit lite omformat efter allt snöras från taket denna vinter.

Ha en fin dag ni som kikar in!

1 kommentar:

  1. Oj så fint det blev!Och lilla fågelhålken är super fin!Med lite tur så får jag mina violer och påskliljor planterade i morgon efter 4 månaderskontrollen!
    / syster!

    SvaraRadera