söndag, april 10, 2011

En vecka går fort!













Ser först nu att det är en vecka sen sist jag var in och skrev.

Som vanligt går tiden rysligt fort!
På fredagen var vi (jag, lillebror och maken) på en trädgårds/växthus mässa. Lillebror hade fått en massa olika saker vid dom olika montrarna. Allt från godis, väskor, pennor till äggklockan som ser ut som en tomat. Passar ju bra hos oss!

På lördag var jag och lyssnade på en föreläsning om lchf med Lars-Erik Litsfeldt och det var riktigt intressant. Tvärtemot vad man lärt sej tidigare!
Dagen bestod av föreläsningar och må bra mässa med prova på behandlingar. Allt hur man själv ville.
Själv stiftade jag för första gången någonsin bekantskap med Detox Elektroterapi. Man rensar slagg ur kroppen med el. Man sitter med fötterna i vatten och saltvatten tillsätts. En elslinga finns i vattnet och en motpol fästs på ena armen. Behandlingen tar en halv timme.
Tyvärr var kameran hemma denna dag, men vattnet såg inte fräscht ut då jag var klar. Detta var verkligt intressant och jag funderar skarpt på att gå en behandling på 5 ggr.


(bild lånad på nätet)

Kvällen avslutades med en riktigt trevlig bingolotto konsert!

Och idag har solen lyst och jag har hängt ut den första tvätten i år. Livet kan inte bli mycket bättre!

Ha en trevlig vecka ni som kikar in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar