onsdag, mars 30, 2011

Det händer inte så mycket.....


Jag läser böcker!
Skönt så kanske berget med böcker på mitt nattduksbord minskar.
För sen ska jag städa ut dem ur mitt hus....

Ikväll har vi (jag och storebror) läst om Danmark, Grönland, Färöarna och Norge. Mnk-prov imorgon! Imorgonkväll blir det att plugga finska med lillebror för han har prov på fredag. Bra ombyte till romaner och deckare.

I förrgår besökte jag privat läkare (efter makens tjat) .
Läkaren var aningen chockerad, tror jag, över att varken röntgen eller blodprov tagits trots att jag inte varit helt bra sen i höstas.
Jag blev chockerad över att bli undersökt! Den första som känt på min rygg!!!
Sen togs blodprov och röntgen.
Imorgon hoppas jag bli lite klokare.....

2 kommentarer:

  1. Ja,bra att han tjata så du fick komma till en vettig läkare!Hoppas allt går bra!///Anette

    SvaraRadera
  2. ja bra av han att tjata!!
    Men nov je ju grymt tå man måst far privat fö att få hjälp!!!
    Collt att du läser ska vara hos dig den dagen de ska ur dit hus så jag hinner köpa dem hehehe!
    Kram!
    // Syster

    SvaraRadera