onsdag, mars 16, 2011

Senast lästa böcker.....













Game Over skriven av Johan Schmidt. En finlandssvensk författare.
Handlar om en 39 årig man, som är skild och har 2 barn som pendlar mellan föräldrarna och så är han vd för ett stort bolag. Boken slutade åtminnstonne inte som jag trott i början.
Intressant att stifta bekantskap med någon finlandssvensk författare också!

Hemma hos Martina skriven av Martina Haag.
Mycket lättläst bok och skratta fick man.

Ikväll har vi läst religion om hur jorden och människan kom till. I hela 4 timmar har vi läst och repeterat så nu önskar jag store bror Lycka till med provet imorgon!

Mycket annat händer inte i mitt liv just nu. Jag ligger mest på soffan och läser eller sover och äter värkmedicin.
Ryggskott sa doktorn. Och man skall väl tro på doktorn?
Trots att jag sitter på en stol innanför dörren och han sitter bakom datorn.

Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar