söndag, september 02, 2018

Välkommen september...

Villa Sjöstrand 1.9.2018


Nu ser jag fram emot en fantastisk höst!
Och idag känner jag mej så tacksam 💖....
 för alla fantastiska människor jag har omkring mej....
(Tusen Tack snälla vän som överraskade mej med världens finaste väska)
för lunchen med väninnan då jag behövde det så mycket,
jag fick sån energi av att få prata av mej med dej...
(och sen avnjöt vi hennes goda paprikor i flera dagar efter)
för energin jag fick efter lunchen med väninnan...
(och njöt av trädgårdsarbete medan jag hade så mycket energi)
 för mina föräldrar...
(och underbara mamma som fyller vår frys med både äppelmos
och äppelsaft just nu)
för min fantastiske syster med familj....
(tack för hjälpen igår och för alla goda plommon jag plockade av ert träd)
för min familj...
(morsdags rosorna blommar ännu såhär fint)
för att få vara mamma åt mina omöjliga men underbara barn
(tack älskade dotter för blommorna och muggen 💖)
 
Nu ser jag fram emot en fantastisk höst...
 med soliga dagar ute i naturen 💖
I torsdags promenerade jag och dottern med hundarna
på Erklasstigen i Pörtom.
Vi startade vid begravningsplatsen och vandrade längs ån
in till centrum och vände vid kyrkan.
Efteråt bjöd dottern på kaffe med gott 💕
 
Vad är ni tacksamma över idag? 😍

1 kommentar:

  1. Jag är tacksam över varje ny dag jag får vakna upp. Att jag har ork och styrka till att klara av dagens sysslor. Att jag kan gå i tjänsten och berätta om Guds kungarike som skall komma. Att jag har underbara barn och barnbarn. Jag har härliga vänner som stöttar mig när jag känner mig deppig och en underbar man. Finns så mycket att vara tacksam för. Just nu är jag också tacksam för att det är sista äppelmoset jag gör i dag. Nu får det räcka! Ha en fin och härlig höst du också!

    SvaraRadera