torsdag, september 13, 2018

Så var det böckerna på....

nattduksbordet i början av året 🙈
nu har jag läst ut bok 3 eller 4 av dem....
Och det var en roman, ibland är det skönt att sjunka ner i
soffan med en lättläst bok....
i helgen hade vi Siri till låns över natten 💖
och lillebror kom hem på en snabb visit 
eftersom han var ledig på fredagen 💖
På söndag var vi på 4-års kalas 💖
Tyvärr hade jag sådan huvudvärk att jag mådde dåligt 😓
Och det satt i några dagar 👎
I övrigt är det bara att njuta av den fina hösten 💖
Jag kan inte sluta att beundra alla lador som ännu finns kvar
i närheten av oss, på många ställen är de nerrivna eftersom 
de inte längre fyller nån funktion.
 
Ha det gott alla!

2 kommentarer:

  1. Jo vi har verkligen haft en vacker höst att njuta av. Din boktrave minskar ju lite åt gången. Säkert skön avkoppling för dem som gillar att läsa. De Österbottniska ladorna är vackra, men de minskar bara mera och mera och det är synd. De borde rustas upp och bevaras i stället. Härligt med barnbarn på besök (Siri)😄. Ha det riktigt gott!

    SvaraRadera
  2. Fina Siri, vackra lador, god svamp, trevligt kalas och så boken...längesen sist jag läste...Ha det gott du med!

    SvaraRadera