söndag, november 27, 2016

Jag skrattar så jag dör....

den bästa lilla jul på länge 😄
Vi startar alltid julfirandet med julmiddag
hos mina föräldrar på lilla jul.
Alla våra barn är bortskämda för alla har med ett
litet paket till barnen 💗
Då jag var barn åt vi också julmat på lilla jul och
tomten eller nissarna kom med ett paket på trappan.
 Inte en hel hög med lilla julklappar som våra barn får
men vi var ändå lika glada och förväntans fulla 😊

Vad som får mej att skratta så jag dör är denna goding:
Jag älskar dej syss! 😍
Ni minns väl den vita bubblan jag så gärna ville ha?
Ja, det fanns ju vita bubblor men när min rosa syster
pyntar ihop något lägger hon sin egna stil på det 😄 
Mamma Mia vad jag älskar den!
Vilken underbar överraskning!
Och de som är observant kan ju se att det är en 
guld stjärna i toppen! 😄 

Tack alla för en underbar kväll med super god mat
och många glada skratt!

3 kommentarer:

  1. Jag är glad att du gillar den!!! <3

    SvaraRadera
  2. Fin var den den rosa bubblan, tänk att komma susandes fram genom centrum i en sån ;)
    En gång i tiden susade jag fram i en röd sådan, brukade följa med en arbetskamrat på lunchen in till centrum och hon var ägare till en sån....

    SvaraRadera