onsdag, november 16, 2016

Efter regn kommer solsken....

eller så kommer ännu mera regn, vem vet?
Men till slut kikar alltid solen fram ändå....
Så känner jag mej idag!
Efter att ha varit däckad i feber och flunsa denna vecka,
så känns det verkligen att man är på rätt väg
då man orkar ta en dusch och borsta tänderna!

Jag hann fira min mammas 65-års dag och
samtidigt firade vi farsdag på lördagskvällen! ❤
Vi blev bjudna på riktigt god mat! 
Så storebror t.o.m frågade dagen efter vad det var för kött
vi ätit för det var så gott!
Och dottern hade bakat en saffranskladdkaka,
som hon hade med!
Åh, den var så super god!
Men så gillar jag ju saffran också!
 
Husets far uppvaktades på söndag med presenter!
Och när jag kikade in på fb så höll de flesta på
med nån god stek eller annat gott.
Jag frågade maken... 
Vad vill du ha till mat på farsdag?
Och han svarade...
Hemgjorda hamburgare! 
Vad då älgstek? Sånt e vardagsmat hos oss 😄
Men hemgjorda hamburgare står sällan på menyn...
 
Ha det gott ni som kikar in! 

2 kommentarer:

  1. Ojoj så matchande bild :-)
    Kram å ha det bäst!!

    SvaraRadera
  2. Jo efter regn kommer solsken heter det ju, men när vet man ju aldrig. Men säkert är ändå att solen kommer fram till slut. Usch för Influensan! Jag har bara varit små hostig och kraxig en längre tid, men inte däckad i någon feber. Feber är Jobbig!
    Skönt att du är på benen igen. Allt gott till Er!

    SvaraRadera