torsdag, december 01, 2016

Lucka 1....


städade jag ur "klaffa byrån" ifall jag skall sno
en ide min väninna hade 😉
Fast det är bara en ide ännu...
Fanns mycket skrot i byrån och blev
enormt lycklig då jag hittade mina favoriter till jul,
julfotografierna av mina barn 💖 💖 💖
Och bakom min bubbla har jag mumin pappans hatt
(en blomvas) som är fylld av julgransbollar och en ljusslinga.
 
Oh, Mamma Mia sen hamnade jag mitt ibland fotografier
och fotoramar och fick äntligen upp några på väggen.
Men av hänsyn till de som är på bild så är dom
inga bloggbilder 😊
 
Önskar alla en fin december månad!
Idag hade vi toppen väder och det snöade lite medan
jag var på skogsvandring med maken.
Ha det gott alla!

1 kommentar:

  1. Dom är jättefina bilderna av de fina små nissarna!
    Och muminpappans hatt är bara SÅ TJUSIG!!!
    Oj låter spännande med kort på väggen!

    SvaraRadera