fredag, november 18, 2016

Sökte på nätet en ny....

 handväska! Men hittade ingen jag tyckte om!
Eller jo en, denna...
(bild från internet)


 Jag har en förkärlek till detta märke 😍
insåg jag då jag satt och sökte....
För jag tittade på olika märken och prisklasser.

Nu har min gamla trotjänare gett upp...
(oj vad suddigt foto)

 Det är dragkedjan som är trasig 😓
Och denna goding som jag hade turen att hitta på loppis
känns alldeles för somrig med sina ljusa färger?!
 
Men jag har en till i samma märke...
som är helt annan modell och gjord i samarbete
med rosa bandet.
Problemet är bara att jag inte tycker om modellen,
så vad gör jag?!
Jo, jag tar saxen och klipper sönder den....
och syr om den!
 
-Får man göra sådär undrade en av sönerna?
-Hm, varför inte?
Jag har inte massproducerat något! Jag köpte en
produkt av dem som inte passade mina behov så
jag ändrade den! 
Det måste man få göra??
 
Trevlig weekend önskar jag alla som kikar in ❤

1 kommentar:

  1. Kan liksom inte sluta skratta,jag ser det liksom framför mig =)
    Den blev fin och jag tycker ju du bord få göra det att sy om sen vet jag inte om nån frågar oj var har du köpt en sån fin väska....
    kram

    SvaraRadera