torsdag, december 05, 2013

Ojojoj....

vad jag hittade då jag plockade undan lite i källaren!
Vi "bodde" ju faktiskt där i 3-4 månader i våras
medan vi renoverade.
Nu hittade jag en påse med ansiktskräm och tvål gjorda av olivolja,
dottern hade köpt dem i våras då hon var till cypern.
Hon hade också köpt en olivolja att använda i matlagningen
som innehöll örter. Den är dock slut sen länge.
Vi fick också en handgjord tvål med aloe vera
och en anti-stress massage olja.
Det var den som jag verkligen vill få testad,
skulle sitta fint med lite massage på ryggen och nacken
imorgon kväll då jag kommer hem :)
Det blir liksom dubbelglädje ibland, först när man får presenten,
sen när man hittar den efter att ha förlagt den någonstans :)
  
Ha en trevlig självständighetsdag imorgon allihopa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar