söndag, december 08, 2013

Äntligen har vi fått snö...

och det vill jag ha i december!
Har man inte så mycket extra av den lediga tiden
måste man prioritera vad som känns viktigt för en!
Det som känns viktigt för mej/oss kanske inte alls är viktigt
i någon annans familj.
Hos oss är det viktigt med pepparkaksbak
och degen brukar vi göra själva.
Och den har vi gjort idag så få se om jag har några 
pepparkaksbagare imorgon kväll :)
Sen finns det tusen saker jag vill göra till jul,
men det är kanske inte så viktigt trots allt.

Ha en skön vecka!

1 kommentar:

  1. Hemmagjorda peppar kakor är det bästa som finns. Men i år prioriterade jag bort dem och har köpt pepparkakor. Delvis för att
    de skall vara äggfria och det är inte mitt favorit recept. Men andra småkakor har jag bakat själv utan ägg.
    Härligt med snö, hoppas bara att den får vara kvar.

    Allt gott till er!

    SvaraRadera