tisdag, december 03, 2013

Hoppas alla hade en.....

trevlig lilla jul och första advent!
Jag paketerade paketen innan jag for iväg (på praktik),
vi firar alltid lilla jul hos mina föräldrar
med god mat och dryck och så kommer tomten
och lämnar paket på trappan till alla barnen.
På min tid fick man ett paket på lilla jul,
nu blir det att man köper ett till sina syskon barn också
så barnen får 4-5 paket vardera. 
Och det tackar dom ju inte nej till :)
Igår påbörjade jag min examensvecka och 
den började jag med att bjuda klienterna på kaffe hemma hos mig.
Jag är med andra ord inne på slutrakan för denna termin,
och sen ska jag börja fundera på att skaffa julgardiner till köket.
I normala fall hänger de i fönstret redan på lilla jul,
men nu tar vi allt som det kommer vart efter vi hinner.
Ha det gott i december månaden,
och jul-stressa inte,
julen kommer ändå!

3 kommentarer:

  1. Lycka till med examen!
    Här tar vi det oxå som det kommer.
    Jul blir det hur som helst och huvudsaken är att man får träffas och umgås.

    Ha det gott!

    SvaraRadera
  2. Tack Odin de lyckönskningarna lär jag behöva! :)

    SvaraRadera
  3. Härligt av dig att bjuda dom på kaffe!Uppskattades säkert.De e ju egentligen så vi borde göra alla i dessa "stresstider"!Ha de bra,o stort lycka till med examen!//Anette

    SvaraRadera