måndag, oktober 10, 2011

Ibland kan ens dag bli förgylld...

av en vacker sjal! Oj, vad jag önskat mej en vit sjal!
Ser fram emot nästa sommar då jag kan dra den över axlarna på kvällen då det börjar kännas kyligt i luften.
Men nu går vi mot vintern och jag gillar verkligen halsduken jag också fick! Tack snälla mamma!
Du förgyllde min dag!

Annars har denna måndag känts ovanligt lång, och det skyller jag på det regniga vädret.
Och då man tittar ut ser det så tomt ut på terrassen efter att sommar möblerna blivit bort städade för i år. Det är bara terrass staketet som lyser vitt och fint och jag sänder en tacksam tanke till Finspång. Tack Sirkka för att du målade klart vårt staket! :)

Nu önskar jag alla en skön vecka!

2 kommentarer:

  1. En riktigt skön vecka till Er med :) Snygga saker du fått dig tillgjorda, åtminstone på bild för du har lyckats bra med bilderna av dem...//mor

    SvaraRadera
  2. Men nu blir jag avis!Jättefina e dom!//Anette

    SvaraRadera