torsdag, oktober 20, 2011

66 dagar kvar till jul...

om jag räknat rätt!
Jag har satt dom sista korsstygnet på ett broderi som jag påbörjade för otroligt många år sedan!
Och känslan är så underbar då man äntligen avslutat något som man påbörjat!

Imorgon bär det av till Ikea för vissa i familjen, andra stannar hellre hemma.

Hoppas ni alla som har höstlov får ett härligt lov!

Ps. Nu stämmer inte rubriken längre för klockan hoppade över till ny dag. Betyder att jag borde legat i sängen för länge sen...

2 kommentarer:

  1. Ha en trevlig dag på ikea. Julsakerna har väl plockats fram där redan, ifall lusten att köpa något nytt julpynt infinner sig.
    Tycker inte det är så länge sen det var jul och så är vi snart där igen. Tiden rusar iväg.
    / Eva

    SvaraRadera
  2. Eva, jag hoppas att dom har fram julsakerna där, men dottern säger att hon blir deprimerad av att jag talar om julen i oktober!
    Hoppas allt bara är bra med er!

    SvaraRadera