söndag, februari 28, 2010

Från värme till kyla...

























mina föräldrar har återvänt hem från sin första Thailands resa.
Och en sak är säker!
Nu skall jag börja mata min spargris lite flitigare, jag längtar ut och resa!
Vi fick en otroligt vacker present, en rund ask med elefanter på och 3 små bjällror.
Och då man öppnade locken så fanns där en blomma, utskuren i tvål!
Otroligt fin och doftar så gott!
Tigerbalsam skall vi också testa nu på värk och vedermödor!

Jag skall återvända till verkligheten nu efter mina drömmar om resor dvs. betala mina räkningar!
Ha det gott alla!

4 kommentarer:

  1. ja visst är den fin! Passar super bra som brydnad i min rosa toalett, för jag fick ju rosa!
    och det doftar jätte gott! Mamsen lärde mig att lukta på locket det lucktar starkt av nåt annat...prova får du se!MUMS!

    SvaraRadera
  2. A > locket doftar tjära, en doft som mamsen älskar :)
    Vad glad jag är att ni gillade presenten och så vackra bilder av föremålen du lyckats fånga in...
    Fy för verkligheten i form av räkningar....
    Grisen tål att mättas ;) Jag vet ju hur stor den är ;) Kram mor!

    SvaraRadera
  3. Men mamma!jag skrev inte tjära för jag menade att hon skulle gissa själv!!!!
    Ville testa hur det är med skärgårdssinnena för hon!

    SvaraRadera
  4. om jag någon gång kommer till tailand skall jag köpa såna fina grejer ha det bra kära systrar och er Mor å far som fryser nu i kylan....Kram.

    SvaraRadera