söndag, februari 14, 2010

Tack snälla syster!!

























Jag blev helt överraskad av min kära syster som uppvaktade mej med en alla hjärtans dag present!! Och gissa vad jag fick??

Jo, halsbandet till VÅGA armbandet!
Jag är super överlycklig! Tack snälla du!

Och Tack snälla A för det jätte fina kortet som kom på posten! Det var så otroligt vacker vers, den värmde mitt hjärta!
Det stod..
Du har ett hjärta av guld!
Tack för att du är min vän!

Skäms att erkänna det, men jag har glömt att skicka kort eller uppvakta mina vänner!
Ni finns i mina tankar och jag är otroligt Tacksam över er!

År 2010 har börjat i motvind och det är så lätt hänt att man blir lite egoistik då och allt bara kretsar kring en själv och ens motgångar. Men efter regn kommer solsken, så vem vet imorgon kanske det är en riktig solskens dag både ute och inne!

Ha det gott alla!

Ps. Årets första fastlagsbulle har jag också avnjutit!

4 kommentarer:

  1. Jag är fortfarande irriterad över detdär med hjärtanen....men jag får väl släppa det!
    Japp syster idag lyser faktiskt solen!!!!
    p.sjag får pressent av dig hela tiden, du ställer alltid upp och finns för en då man behöver....

    SvaraRadera
  2. Torpar Maja Jag läser din fina blogg och alla fina bilder du satt in har inte lärt mej detta ä .fick dator i nov.så jag är "pur färsk"i cyperrymden Kram okände Torparmaja.Från 70+

    SvaraRadera
  3. Så roligt att du fick både arm- och halsbandet.
    Nu kan du känna dig fin,
    vilket du säkert är också.
    Ha en bra måndagskväll!

    SvaraRadera
  4. jag har satt upp dej på min blogglista är det okej?du skriver så bra inge trams där inte

    SvaraRadera