onsdag, december 02, 2009

Så är vi redan inne i december!

























Hos oss har det varit fullt upp och jag måste erkänna lite skamligt att vi inte ens har tagit fram adventsljus staken för att tända det första ljuset!
Vi har i alla fall upp julgardinerna och den elektriska ljus staken lyser fint i köks fönstret!

Lilla jul firade vi hos mina föräldrar enligt tradition!
Vi startar julen där med julmat, skinka och lustfisk och allt som hör julbordet till! Sen kommer tomten och lämnar paket på trappan till alla barnen!
I år överraskade mamma oss med en riktigt tjusig dukning!
Vad det är underbart då man får "äta med ögonen" också?!
I år blev det många överraskningar på trappan!! Så jag fick också paket!
Men det är en överraskning än så länge!
En toppen ide att vi alla (barn och barnbarn) samlas på lilla jul eftersom juldagarna inte heller vill räcka till att träffa alla.

Men nu skall jag gå och sova om jag skall orka ur sängen imorgon bitti...

Ha det gott alla! Och ta det lugnt med julstressen!! Julen kommer ändå...

3 kommentarer:

  1. Voij skit vilken snygging på bild ett!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag röstar för bild 3 - den lyckliga grisen, som slapp bli julskinka ;) //mor

    SvaraRadera
  3. Men mor!!!Dottern är väl nog vackrare än grisen?!!!!

    SvaraRadera