torsdag, november 19, 2009

Vad önskar du i julklapp?













Det är ett hett ämne hos oss just nu! Vad killarna skall skriva på sin önskelista.
Och dom har inte brist på önskningar.

Sen frågade dom maken vad han önskade i julklapp, han svarade snälla barn som inte bråkar med varandra. Killarna tittade på varandra och säger då får nog tomten problem!!

Men ännu är det inte jul, och helgen som kommer är fullspäckad med program.
Imorgon kväll firar vi lillebror som fyller 8 år, egentligen fyller han på lördag och då har vi kompis kalaset.
På lördag kväll skall maken och jag på julfest.
Och söndag är det julöppning.

I övrigt får vi tända ljuslyktor och mysa innomhus, för vädret utomhus är inte riktigt upplyftande.
Grått, dimmigt och trist.

Jag väntar på snö!!!!

3 kommentarer:

  1. jag önskar mig:
    - eltandborste (det ha tandläkaren önskat åt mig iförsäg)
    - Hemgjord knäck (blink,blink)
    - En super bra bok
    - Twillight filmen
    Tack tomten det var allt från mig!

    SvaraRadera
  2. NEJ!!!Nu vet jag vad jag aldraste allraste vill ha! En såndär tant du minns att ha smycken på! Ha flytta alla smycken ti sminkbordet nu fö det stämde som du sa!så nu behöver ja en sån!Det vill jag ha!

    SvaraRadera
  3. Ojdå - vilken svår fråga?!
    (försöker tänka)....
    1.pepparkaksformar (såg att de hade en hel drös på Lidl för 3,99; tror jag det var..)Jag tror jag haft utdelning på mina, lämna endast hjärta o stjärna kvar...o nu lystar jag annat igen ;)
    2.en kungakrona
    3.zinkhus
    4.nytt strykjärn
    5. nattlinne
    He, he...det vart litet det ;)
    Typiskt mig ;)//morsan

    SvaraRadera