tisdag, november 10, 2009

Tibbe tackar för alla gratulationer!


Och presenter fick han... Lillebror hade sytt både en kudde och en egen nalle åt åt honom på eftis. Lite gott att mumsa på fick han också.
Den tjusiga bilden har jag hittat bland dotterns bilder, hon gör mycket fina bilder i något dataprogram. Hon har försökt att lära mej också, men.... det går inte så bra.
Bilden i höger spalte där Tibbe har en maskros i munnen är min absoluta favorit!

Nu lovar jag att inte visa mer bilder på Tibbe på ett tag!
I helgen har jag och syster yster och killarna pysslat. Vi har gjort något som jag önskat mej i många år. Så jag är så glad och nöjd. Men det visar jag en annan dag för bilderna ligger ännu i kameran.
Och nu har jag redan förbrukat en massa tid här eftersom jag försökte skriva detta blogginlägg i explorers webläsare men av någon anledning funkade det inte som jag ville!!
Så det blev att gå över till firefox webläsare.
Datorn fungerar inte ännu som jag önskar tyvärr.
Nej, här hade jag inte tänkt lämna... jag skulle ju bara lägga in ett litet inlägg snabbt!

Ha det gott alla!

1 kommentar:

  1. Jätte kul hade vi på pyssel dagen!=O)
    Ja Dottern din kan detta med att göra fina bilder....jag vill oxå!!!!

    SvaraRadera