torsdag, november 12, 2009

Nu har jag också en....



egen gran risbock!
Oj, vad jag har önskat mej en sån, men jag trodde inte att mitt tålamod skulle klara det.
Men vi hade riktigt kul syster och jag då vi pyssla ihop dem.
Killarna var också med till skogen och hämtade granris. Och lillebror var med och klippte det i mindre buketter.
Tur också att jag har en man och kille (lillebror) som ställer upp och snickrar då jag vill ha något fixat.
För ni trodde väl ändå inte att jag var så duktig att jag snickrat stommen själv ;-) ??

Oj, grann gården kom visst med på bild. Och Tibbe men ni ser väl inte honom, jag skulle ju inte visa mer bilder på honom, hm..

Ha det gott alla!

5 kommentarer:

  1. Va bra!Du får komma o fortsätta me en bock här!Jag hämtar riset du fixar det andra mer tålamodsprövane jobbet!?Jag kan bjuda på glögg sen då..:)

    SvaraRadera
  2. Anette: Njä, såååå roligt var det kanske inte....
    Eller jag kan komma och hjälpa, det var MYCKET lättare att vara 2!
    En plockar buketterna runt och håller fast medan den andra lindar den gröna tråden.
    Det var samarbete som var poängen i detdär jobbet. Sen på köper kommer allt fnitter och skratt!

    SvaraRadera
  3. He, he...jag såg ju Tibbe först ;) //mor
    PS. Och Diddi med!

    SvaraRadera
  4. Åh gud, vilken mysig blogg!! Vad underbart ni bor! :) Kika gärna in på min http://elina-sofie.blogspot.com Kram

    SvaraRadera
  5. ÅÅÅ SÅ SJUTTONS SNYGGA!!!!!

    SvaraRadera