fredag, september 27, 2019

Jag var så nära att...

köpa Iphone 11😍, 
den som kom ut på marknaden den senaste veckan!
Jag höll den, kramade den, smekte den....
Jag bara måste dokumentera det 😂 
Jag chockerade dock mej själv och kom hem med en Honor 😲
Det var kameran i förhållande till priset som blev det avgörande!
Dock var jag orolig för hur jag skulle klara ett android system,
men tack vare storebror gick övergången smidigare än jag räknat med.
Då jag kom hem igår efter en middag ute med kollegorna var
nya telefonen klar, gamla saker överförda från gamla telefonen?!
De viktigaste apparna färdigt installerat osv.
Tekniken har dock gått framåt (gamla telefonen är ju 4-5 år)
 så nu är det roligt att testa kameran i den nya.
Prinsen är dock lika högmodig som vanligt...
jag sitter på knä framför honom men han blickar mot stjärnorna.
Han var på sin årliga kontroll igår och fick medicin recepten förnyade
och blodproverna visade bara bra 👍
Dock har han tappat en tand och har tandsten så vi behöver boka tid
till en smådjursklinik där de söver honom och kan ta röntgenbilder
av hans tänder samt putsar hans tandsten.
 
Önskar alla som kikar in en härlig fredag!

2 kommentarer:

  1. Måste bara skratta åt söta härliga Tibbe! Det här med nya telefoner kräver en del, speciellt för mig som avskyr ny teknik:-)) Men det beror väl på åldern. Lycka till med nyförvärvet! Säkert roligt att pröva sig fram med den.

    SvaraRadera
  2. Tibbe är allt för cool som killarna säger här��
    Tycker så om dina foton��

    SvaraRadera