söndag, september 01, 2019

Välkommen september....

tänk att få uppleva sol och vattenstänk ännu den 1 september 💖
Augusti kom och gick....
och jag blev ännu ett år äldre....
Dottern kom hem och åt med oss på min födelsedag
(hennes sambo jobbade) och så fick jag så drygt efter mina
föräldrar som jag inte tycker jag träffat så mycket i sommar så
jag skickade och frågade om de ville komma och äta med oss?!
Store bror grillade så allt löpte smidigt 😍
Nån dag efter kom en väninna på besök och timmarna rusade iväg!
Vi ses så sällan så vi hade massor att prata om 💗
Syster skickade och frågade om jag skulle bjuda på födelsedagskaffe
och jag sa Välkomna på söndag kväll efter jag slutat vaka 😍
Och efteråt när jag satt där själv innan jag gick och lade mej 
kände jag sån tacksamhet över den fina veckan och alla härliga människor
i min närhet!


När vi hunnit har vi passat på och varit med och kört lite traktor
Tibbe och jag! Känns riktigt bra att få vara med i jordbruket
också på ett hörn 😊
Denna helg har vi haft villa avslutning, jag fick orders att 
packa "kånken" och komma till systers villa kl 13.30....
jag skulle ut på hemligt äventyr 💗
 Dottern och sambon samt Siri kom dit med båt,
tanken var att jag skulle få komma ut till Harvongön...
ett ställe jag önskat besöka hela sommaren så jag är så tacksam💖 
Men.... det blåste (ja ingen orkan).... och jag som tänkt denna höst...
att jag skall våga leva livet och inte låta rädslor ta kontrollen!
Jag tog ett djupt andetag och intalade mej själv att det går bra,
jag ska få uppfylla en av mina drömmar! 
Men det gick inte! De fick vända om med mej!
Jag var så besviken att jag förstörde deras fina plan!
Men mest besviken var jag på mej själv 😢
Men det fanns en plan B och vi åkte alla till gruvstigen och
och gick den och hade kaffe pick nick 💖
Också en av de stigar jag velat gå!
Sen blev det mat på systers villa och jätte god tårta till kaffet
och på sen timmarna blev det kräftor!
Ja det var en sådan toppen kväll att vissa kom inte i säng innan 
halv 4 på morgonen.
Vilken otroligt fantastisk helg jag haft!
Tack till alla 💖
Söndagar verkar vara en bra dag att reflektera över veckan 
som gått och jag känner även denna söndag en enorm tacksamhet 💖

1 kommentar:

  1. Vi fick en jättefin helg❤️
    Och du ska absolut inte vara bedviken på dig själv!!!
    Tusen tack för helgen❤️

    SvaraRadera