onsdag, december 06, 2017

En underbar dag går mot sitt slut....

och jag känner mej så tacksam!
Vi hade en fin självständighetsfest -basar på jobbet,
med fint festtal, sång och program
och kaffe och tårta...
Och stadshuset lyste så fint i blå/vitt då jag for på jobb,
och naturligtvis då jag åkte hem också...
Lika vacker och mäktig är/var vår vita kyrka som
lyste blå i alla fönster! 
 Och då jag kom hem hade jag besök av dottern och Siri 💖
Och storebror var hemma och höll sej i sällskapet 💖
Och den bästa överraskningen var att Siri sluppit gipset
dagen till ära!
Och naturligtvis är det slottsbalen som går på Tv 😊
 
Hoppas ni alla haft en underbar dag!

2 kommentarer:

  1. Oj vad fint och stämmningsfult i stan!!!mysigt värre!!!

    Är det sant har hon sluppit gipset nu!!!UNDERBART!!!

    SvaraRadera
  2. Härligt att höra att Siri sluppit gipset! Just nu har vi härligt väder enligt mig. Men plus grader är att vänta och då ryker väl snön. Ha det gott!

    SvaraRadera