onsdag, april 19, 2017

Påsken kom och gick....

och när jag var upp till hundgården föll ögonen på denna påskhare,
den påminner om en svunnen tid då barnen var små och
det pysslades en hel del 😍 
Jag minns hur stressad jag kunde bli över allt jag ville göra
och aldrig hann med.
Nu har jag fullt upp med annat och huvudet är tomt på ideer 😨
Kunde dock inte låta bli att beundra glaset i vår gamla dörr,
visst var det vackert?
Efter jobbet på fredagen åkte jag ner till villa Sjöstrand..
och där blev jag kvar till söndagen då jag for på jobb.
Maken hade gjort påskbrasa och dottern hade bakat så gott!
Släkten kom ner och grillade korv och
dottern hade bjudit ner en kompis familj.
Villan blev full precis som det skall vara 💖
Efter jobbet på påskannandag avrundade jag påsken
med att åka på bio till grannstaden med en väninna 💖
Igår var jag ledig och fick fin främmande av dottern och Siri 💕
Vädret var soligt och underbart så jag passade på och...
räfsa lite löv innan jag skulle på ett möte till storstan.
Men det är ännu blött i vår trädgård och inte heller
har vi snöfritt ännu...
Idag gläds jag åt det lilla som att ha haft sovmorgon
och hunnit slänga ut mattor och tvätta golven 👍 
Nu är jag redo för att åka på en föreläsning och sen
går jag på nattjobb 💕

Ha det gott alla!

3 kommentarer:

  1. Ja tack för senast �� Man blir ju sugen igen när man ser bild på J:s bakverk, för det var ju så gott ��
    Ler åt Tibbe, ligger som en slagen örn när Siri tuggar på benet...Vad du hunnit med mycket! Har det bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tibbe tuggar ju på ett eget ben 😂🐶

      Radera
    2. Ha ha ja nu ser jag ;)

      Radera