måndag, mars 09, 2015

Oj, mamma Mia.....

jag hostar och hostar 
(jag tror det trimmar magmusklerna ;) )
och huvudet är fullt med snor.
Jag borde väl ha stannat hemma i sängen på min lediga helg,
och vilat och samlat krafter, men icke.
Jag for till vår huvudstad och gick på 
Svenska Teatern och såg 
Mamma Mia.
Fantastiskt!  Suveränt!
Tur jag var förkyld så hölls jag  på plats i bänken :)
Och trevligt sällskap hade jag,
jag skrattade ännu då jag gick och lade mej på natten.
Söndagen var vi och bowlade och åt pizza
med lillebrors klass.
En toppen helg!
Och även om hela jag är slut av förkylningen så
går jag i jobb glad i hågen!
Ha det bra ni som kikar in och
hoppas ni klarar/klarat er från flunsan!

3 kommentarer:

  1. vauv säger jag bara vilken toppen helg du haft!
    synd bara på förkylningen!
    ha en fin vecka!!!

    SvaraRadera
  2. Jo jag tror säkert Mamma Mia var superb, tycker alla far härifrån och ser, musiken är ju tidlös...har alltid gillat ABBA!
    Pizza o bowling låter också bra!
    Hoppas du kryar på dig snart, ha det bra!

    SvaraRadera
  3. Bortsett från den förargliga hostan verkar du ha haft en helt underbar helg. Mamma Mia som musikal var kanske bättre än mamma Mia filmen.
    Den tyckte jag var överskattad i medierna när den kom.

    Krya på dej!

    SvaraRadera