måndag, mars 16, 2015

Nu känner jag våren i luften.....

underbart!
Senaste torsdag tog jag en ledig dag från jobbet
och planterade tomatplantor, 
tillsammans med ett fantastiskt talko gäng.
Äntligen!
Nu väntar jag på skörd,
för jag har saknat de färska grönsakerna direkt från växthuset!
Igår var också första dagen jag inte gick på värkmedicin
för att orka ta mig igenom dagen.
Känner mig bättre för var dag som går nu från flunsan! :)
Maken och lillebror är dock flunsiga nu :(
 
Och helgen har inte enbart gått i arbetets tecken....
igår kväll var vi och trimmade magmusklerna på en revy.
Blev mycket imponerad över dotterns sambo,
han hade verkligen en dold talang 
som skådespelare :)
 
Ha en fin vecka ni som kikar in!

2 kommentarer:

  1. Här en till som väntar på skörd ;)
    Så vacker bild från växthuset...
    Revyer kittlar alltid skrattmusklerna,
    Ha en skön vecka!

    SvaraRadera
  2. Jo nu är det nog vår i luften! Vi har verkligen haft härliga solskensdagar nu. Härligt med grönska i växthuset också. Revyer ger nog skratt musklerna fin fart.
    Ibland kan man bli överraskad av dolda talanger:-)
    Ha en solig rolig vecka!

    SvaraRadera