söndag, februari 01, 2015

Redan februari?

När jag blev färdig med skolan tänkte jag att
nu hinner jag rensa i röran, äntligen!
Men....det går trögt,
de lediga dagarna har jag mest bara umgåtts.
Och så behöver jag lära mej att fokusera.
Jag börjar gärna på alla ställen på en gång
och inget blir klart.
Så nu skall jag försöka tvätta ur köksinredningen!
Hann städa ur några lådor idag
innan vi for på kalas :)
Jag avskyr allt som heter MÅSTE just nu
så jag tar det lite i gången i min takt.
En del varor hade passerat bäst före datum så det var bra
att få dem bortstädade.
Det märks att jag inte hunnit med hus och hem de sista åren!
Men jag har gjort andra intressanta saker i stället :)

Allt gott till er som kikar in! :)

3 kommentarer:

  1. Ja men efter alla studie år med måsten hit och tidspress hit så ska du någ hålla dig lugn!!!
    Ha det bra.
    KRAM!

    SvaraRadera
  2. Du skall nog inte känna någon stress. Ta det i din egen takt, för städning är sånt som väntar på en och som aldrig blir klart egentligen. För när man kommit varvet runt är det lika stökigt igen där man började. Men livet består av mycket annat kul en städning och det skall man njuta mera av. Städa lugnt! Kram

    SvaraRadera
  3. Brukar vara roligt sen när man får torrvaru-lådorna/skåpen städade, det blir liksom så mycket mera rum och fort tycker jag det går, helt plötsligt är datumen utgått.
    Jag har röda dukar än i sovrummet och inte bryr jag mig om det heller, roligare strax utan stress, som sagt var det finns roligare saker att göra....Ha det gott, kramiz!

    SvaraRadera