tisdag, februari 24, 2015

Jag är lite slö nu igen.....

och tar gärna en powernap på soffan.....
Försöker vara ute i friska luften 
och njuta av solen de dagar den visar sig
och som jag hinner ut.
Men i stora hela är jag lite trött,
lite muskelvärk ( magnesiumbrist?)
och så förkylningsblåsor i munnen (nån förkylning på gång?)
Denna vecka har sönerna sportlov.
Själv har jag ledigt var tredje helg
och nu råkar det sig så att jag jobbar båda helgerna
på sportlovet.
Men är ledig onsdag och torsdag.
Storebror for till Himos med en kompis i söndags
och har övernattat där och kört slalom i flera dagar nu.
Lillebror och vi åker imorgon över dagen.
Vi hade kunnat övernatta till torsdag men då skall lillebror på LAN
så då vill han vara hemma. :)
Nå, vi får njuta för dagen!
Jag hade också ett trevligt paket på posten idag! :)
Ännu en muminmugg i samlingen! 
Ha det gott ni som kikar in och njut av sportlovet de som har!

3 kommentarer:

  1. Gissar att det ligger en förkylning på G hos dig med, det brukar ju också kännas i musklerna, men jag hoppas att jag har fel för denna förkylning är inte normal, den tar sån djäkla tid...urk! Hoppas, hoppas ni slipper undan hela familjen.
    Fin mugg du fått! Ha det bra på resan till Himos!

    SvaraRadera
  2. små skrattar lite åt första bilden för att tanken går till sommaren och vas diskussionen hahaha!

    Ja det kan var att du har en förkylning men sen ska väl kroppen åter hämta sig också efter all stress och sånt du haft på G nu förre.Allt ska ha sin tid.

    Muggen är fin!Riktigt fin,lite avis nog att bara Sverige får den utgett och inte vi =(

    Ha en fin dag i Himos!!!

    SvaraRadera
  3. Hoppas resan till Himos blev härlig.
    Vilken fin mumin mugg! Hur många börjar du ha i samlingen nu?
    Ha det gott!

    SvaraRadera