fredag, september 27, 2013

Hösten smyger sej på...

och de varma soliga dagarna förvandlas till lite kyligare.
Imorse kom lillebror och frågade efter nå vantar,
det börjar bli kallt på morgnarna att cykla ut till bussen tyckte han.
Så nu får vi ta fram mer kläder.
Jag "snubblade" över garn och mönster till pulsvärmare
i rysch och plysch och volanger, precis vad jag gillar!
Jag kunde inte bestämma mej vilken färg jag gillade bäst så jag valde två.

Och Nej, jag har inte hunnit sticka dem trots att det såg intressant ut.
Det är kära mor min som gjorde dem åt mej 
lagom tills det blev svalare ute.
Tack snälla du!
Ha en fin fredag allihopa!
Jag ska iväg på praktik nu och ser fram emot det! :)

2 kommentarer:

  1. Vad fina dom ser ut på bild ;)
    Jag hade mina i kväll till affären och jag hade så varmt, de är verkligen sköna. Får tacka för garnet :)

    SvaraRadera
  2. De var super snygga!!!
    Hoppas det va bra på praktiken!
    Massa helgkramar till dig!
    /syster

    SvaraRadera