måndag, september 30, 2013

Det smög en pocketbok sej med....

när jag beställde hem en skolbok.
Så nu skall jag ta natt och göra som på den gamla goda tiden,
ligga och läsa en bok innan jag somnar.
Den är lättläst och berör en, mycket intressant!
 Jonas liv var ytterst nära att sluta den dag han föddes.
I stället fick han dra sitt första andetag som allvarligt CP-skadad.
Men som 10-åring bestämde han sig för att inte bli en av
Hjälpmedelscentralens stammisar.
Jag kan bara säga Owao! Vilken kille!
 

2 kommentarer:

  1. Låter som en intressant läsning.
    Men jag måste erkänna, läsning av böcker är inte min starka sida.
    Började läsa en bok i våras och den har jag inte läst klart ännu.
    Men vi är olika som tur är:-)

    Allt gott till er!

    SvaraRadera
  2. Inte läst boken, men kan förstå att den berör...

    SvaraRadera